Vásárlási feltételek

A vásárlás menete

A Webáruház használata nagyon egyszerű! A lap tetején választható ki a termékkategória, hogy férfi, női cipőt vagy táskát keres-e, de akár célirányosan ugorhat a konkrét cipőméretekre is az eggyel lejjebb található menülistában! Ezek után a megjelenített kínálatot tovább szűkítheti az oldal jobb oldalán lévő navigációs listák segítségével. Ha valami megtetszik, a képére kattintva juthat a termék adatlapjához.
Ha kiválasztotta az Önnek megfelelő terméket, a “Kosárba rakom” gomb segítségével tudja virtuális bevásárló kosarába helyezni a terméket. Ez után lehetőség van további tételeket kiválasztani, a számukat módosítani, vagy kivenni a kosárból árukat.
Egy megrendelés alkalmával legfeljebb 6 terméket rendelhet, összesen legfeljebb bruttó 100 000 Ft értékhatárig! (Ha ennél több terméket szeretne rendelni vagy a 100.000 Ft-os értékhatárt átlépné a rendelése, úgy kérjük, vegye fel velünk előzetesen a kapcsolatot az info@step3.hu email címünkön! Ilyen esetekben alapvetően előre utalásos fizetést alkalmazunk.)
Ha mindent kiválasztott, amit meg szeretne rendelni, a kosárból mehet tovább a pénztár felé. Ha van felhasználható kuponkódja, még a megrendelés előtt be kell írnia a megfelelő mezőbe!

Megrendeléseik leadásával távollevők közötti szerződés jön létre Ön és a Kft, mint üzemeltető között. A távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5) Kormányrendelet értelmében. A Kft kijelenti, hogy az így megkötött szerződések nem minősülnek írásbeli szerződésnek, így nem is iktatja ezeket, viszont magyar nyelven köti.

A megrendeléseket a weboldal saját adminisztrációs rendszerében nyilvántartja az utánkövetés érdekében.

A termékek mellett feltüntetett ár a termékek vételára, amely tartalmazza az általános forgalmi adót is.

A megrendelést e-mailben visszaigazoljuk Önnek. Azonban ez nem jelenti, hogy a megrendelt termékeket biztosan szállítani tudjuk. Főként leértékelt, kifutó termékeknél előfordulhat, hogy nem tudjuk a kiválasztott árut szállítani (például mert annak hiányossága, vagy sérülés miatt nem értékesíthető a Webáruházban). Ez esetben e-mailen, vagy sms-ben néhány napon belül értesítést küldünk.
A kiszállítást a GLS Hungary futárszolgálat végzi, a megrendelést követő 1-10 munkanapon belül (A szállítási idő nem garantált, bizonyos esetekben ennél tovább is tarthat, de rendszerint a csomagfeladást követő munkanapon történik). A futár hétköznap, munkaidőben (8-17h) érkezik, ezért fontos, hogy szállítási címként olyan címet adjon meg (akár munkahelyet), ahol Ön ezidőben elérhető.
A szállítási költség 19 999 Ft-os értékhatárig az ország egész területére egységesesen bruttó 990Ft. Ha azonban a megrendelt termék(ek) értéke eléri a 20.000Ft-ot, ezt a költséget mi fizetjük!

A csomag lezárt dobozban érkezik, az árat és az esetleges szállítási költséget a futárnak készpénzben kell kifizetni. Abban az esetben, ha a csomagoláson külsérelmi nyomokat tapasztal, mindenképpen a fizetés előtt a futár jelenlétében nyissa fel azt, és ellenőrizze a termék(ek) sértetlenségét és vegyen fel jegyzőkönyvet a futárral közösen!

Termékek visszaszállítása, a vásárlástól való elállás

Az ide vonatkozó jogszabályoknak megfelelően, ha a megrendelt és átvett terméket bármi okból kifolyólag nem kívánja megtartani, (például nem megfelelő a méret, vagy egyszerűen nem tetszik), de még nem volt használva, a csomag átvételétől számított 8 munkanapon belül Önnek joga van elállni a vásárlástól, és – saját költségére – visszaküldheti azt nekünk. Elállási szándékát kérjük, minden esetben a rendelési szám megadásával az info@step3.hu e-mail címen jelezze felénk!

Elállás esetén legkésőbb 30 napon belül fizetjük vissza a fogyasztó által kifizetett termék összegét banki átutalással. Elállás esetén a fogyasztót kizárólag a termék visszaküldésének a költsége terheli. A szolgáltató követelheti a fogyasztótól az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárai megtérítését. Felhívjuk figyelmét, hogy csak abban az esetben fizetjük vissza a teljes vételárat, ha a terméket és annak minden tartozékát hiánytalanul és sértetlenül küldi vissza nekünk, beleértve a tájékoztató lapokat, termék etiketteket, a cipősdobozt stb. Ezek hiányában a termék értékcsökkentnek minősül! Ilyen esetekben a tartozékok sérüléséért a termék értékének 25%-ának megfelelő (de minimum 3 000 Ft-ot) értékcsökkenési átalánydíjat számítunk fel.

Kérjük, a termékhez mellékeljen az azonosítást segítő adatokat (pl. megrendelésszám), elállás esetén írja le, hogy pénzvisszatérítést, vagy esetleg cserét vagy levásárlást kér-e!

Szavatossági jogok

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy szavatossági jogával alapvetően abban az üzletünkben élhet rejtett anyag, vagy gyártási hiba esetén, ahol a terméket vásárolta. Internetes vásárlás esetén a visszaküldési cím a kiállított számlán szereplő cím.

A szavatossági igény érvényesítésének együttes feltételei:

• két (2) éven belüli vásárlás,

• a vásárlásról szóló blokk (nyugta) megléte,

• a lábbeli tiszta állapota.

A szavatossági igény nem érvényesíthető:

• ha a vásárlás blokkal (nyugtával) nem igazolt;

• ha a szavatossági igény érvényesítésének határideje eltelt;

• rendeltetésellenes használatból eredő hiba esetén;

• helytelen kezelésből, tárolásból eredő hiba esetén;

• elemi kár, sérülés, erőszakos külső behatás okozta hiba esetén;

• ha a lábbeli – különösen a hiba jellegének, felfedezése időpontjának tükrében –túlzottan elhasználódott, túlhordott;

• ha szakszerűtlen/házilagos javítás következményeként a hiba súlyosbodott vagy annak oka, keletkezése, mértéke emiatt már nem megítélhető;

• ha a hiba vásárláskor is látható volt, vagy a hiba meglétét írásban közölték a vásárlóval.

A szavatossági igények érvényesítésére nyitva álló két (2) év két részre tagolódik:

1.) A vásárlás napjától számított hat (6) hónapon belül, ha bármilyen rendellenességet, hibát észlel a cipővel kapcsolatban, azt kérjük, késedelem nélkül jelezze bármelyik üzletünkben. A hibát legkésőbb a felfedezésétől számított 2 hónapon belül kell bejelenteni, a késedelmes igénybejelentésből eredő kárért nem felelünk.

A hibás/meghibásodott/kifogásolt terméket természetesen nem célszerű tovább használni, mivel az ezzel okozott kárt a forgalmazó nem köteles megtéríteni. Amennyiben a hiba eredete, jellege, így a reklamáció jogossága nem egyértelmű, vitás a felek között, úgy saját költségünkön független szakvéleményt kérünk ennek megállapítására.

2.) A vásárlás napjától számított hat (6) hónapon túl, a 2 éves időtartam végéig kétség, vita esetén a Vásárló saját költségén bizonyíthatja, szakvélemény által, hogy a meghibásodás oka már eladáskor benne volt a termékben.

Az alábbi esetekben a szavatossági igény nem érvényesíthető:

• A vásárló igényét határidőn túl jelentette be.

• A hiba a vásárlás után keletkezett, pl.:

• Természetes elhasználódás miatt.

• Helytelen kezelés vagy tárolás miatt.

• Erőszakos külső behatás miatt.

• Beázás következménye (kivéve, ha a lábbeli vízálló köztes béléssel rendelkezik).

• Bőrtalp elkopása viselés következtében (ennek megelőzésére javasoljuk, hogy vékony gumiréteget tetessenek a sokat hordandó bőrtalpra).

• Járótalp kopása.

• Külső fizikai behatás miatt keletkezett bőrhiba, egyéb ilyen módon keletkezett sérülés esetén.

Minden olyan esetben, ha a hiba az áru értékének és használhatóságának csökkenése nélkül megjavítható, úgy a Vásárló csak abban az esetben kérheti javítás helyett a cserét vagy a készpénz visszafizetését, ha az nem eredményez aránytalanul nagy többletköltséget a javításhoz képest. Amennyiben az üzlet a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy annak nem tud eleget tenni, a Vásárló – választása szerint – arányos árleszállítást kérhet, vagy elállhat az adásvételtől (tehát visszakérheti a termék vételárát) vagy más termékre való kicserélését kérheti. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

Javítás esetén a szavatossági idő annyival meghosszabbodik, amennyi ideig a Vásárló a terméket nem tudta használni. Amikor egy termék, javításból vagy minőségi bevizsgáltatásból visszaérkezik üzletünkbe, munkatársaink értesítik Vásárlónkat.

Ezeket a lábbeliket az értesítéstől számított 3 hónapig őrizzük meg üzleteinkben.

Felhívjuk figyelmét, hogy piszkos/ szennyezett/ sáros/ vizes cipőt higiéniai okok miatt nem vehetünk át. Kérjük, tiszta, száraz állapotban szíveskedjen a cipőt reklamáció esetén visszahozni/visszaküldeni. Felhívjuk figyelmét, hogy cégünknél a lábbelik méretprobléma vagy egyéb okok miatti cseréjére csak abban az esetben van lehetőség, ha a terméket még nem viselte, tehát az teljesen új állapotban van.

Harisnyákat, zoknikat, talpbetétet higiéniai okok miatt használat után már nem tudunk cserélni.